Az elhatározás

 2010.02.03. 18:57

28 éves vagyok van egy csodálatos kisfiam. A célom , hogy ezzel a bloggal segítsem saját fogyókúrámat illetve másokat segítsek. Remélem, hogy blogom bejagyzései nem csupán bejegyzés marad, hanem sikertörténet lesz belőle és karcsún vagy legalábbis karcsúbban fejezem majd be. 

 Azt gondolom, hogy az első akadálypróba az elhatározás. Mindig a kifogások: úgysemjó, úgysemsikerül, nekemeznemmegy....  Ha ezen sikerült túlesnünk akkor jó úton halad a sikeres fogyókúra. Nem árt néhány tucat kapaszkodót felsorakortatni magunk mellett, mert nagyon nagy szükségünk lesz rá. Az én kapaszkódóim:

  • a kisfiam 
  • a családom - ök sem aggódnának az egészségem miatt és büszkék lennének rám.
  • végre jól érezném magam a bőrömben mind lelkileg mind fizikailag.
  • csinos ruhákban járhatnék nem pedig abban ami éppen rámjön és véletlenül rátalálok
  • végre évek után elbátorkodnék egy strandra, akár nyaralhatnánk a Balatonnál :) vagy ismét eljárnék túrázni
  • Nos és nem utolsó sorban a magánéletre is jótékony hatással lenne.

Sokszor fogyókúráztam már az évek során sőt szinte egyfolytában ezt teszem, de mindig visszaestem ezért a jójó -efektus kialakult. Elkezdtem fogyózni mindíg a legújjabb diétaőrület szerint ami 1-2 hétig lehet vagy tudtam tartani és amikor abbahagytam  úgyanúgy étkeztem mint előtte, persze a kilók szépen visszajöttek sőt általában a duplája vagy triplája. 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyokmertmuszaj.blog.hu/api/trackback/id/tr361727381
süti beállítások módosítása