Az első hónap

 2010.03.02. 12:26

7 kilót fogytam !!! Mindenfélemegerőltetés nélkül. Nem használtam csodadiétákat, vagy csodagyógyszereket. Mindig azt ettem amit kívántam, persze az alapelveimet betartva. Na jó  1-2 kocka csoki is lecsúszott, de ki nem esik "bűnbe " néhanapján. Ráadásul azt figyeltem meg magamon, hogy amikor megkívántam, rövid időn belül, de mindig étkezés után csillapítottam édességvágyamat kockánként és megbírtam állni, hogy ne egy egész tábla csokit tüntessek el egyszerre, hanem csak 3-4 kockával. A gyakorlatban ez úgy nézett ki, hogy evés, kötelező ivás, 10-15 perc szünet és csoki 2 részletben pár perc szünettel. Lehet, hogy butaságnak hangzik így első olvasásra, de aki szó szerint édességfüggő és fogynia kell annak megoldás lehet. 

Még egy szuper gyakorlat ami nálam bevált: A tányérra mindig kevessebbet teszünk mint amit álltalában tennénk és az utolsó falatot a tányéron hagyjuk. Ettől nem fogunk lefogyni, de jó érzés. 

Eljutottam arra a szintre, hogy nem számolgatom a kalóriákat, nem állok a "mázsálóra" naponta 2x mert biztos fogytam már. 1.5-2 hetente mérem a súlyomat akkor álltam rá amikor már éreztem a ruháimon és könnyebbnek éreztem magam. Valamint nem kürtölöm szét, hogy fogyókúrázom, így nincs megfelelési vágyam. 

Az elmúlt hónap lényege, hogy BŰNTUDAT NÉLKÜL eszem és élek és teli vagyok ÖNBIZALOMMAL, hiszen úgyis lefogyok, mert muszáj.


 

Sok sikert és sok mínusz kilót kívánok azoknak akikinek olvassák a bejegyzéeimet!

:-)

 

 

Címkék: fogyókúra diéta fogyi

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyokmertmuszaj.blog.hu/api/trackback/id/tr611802485

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása