Az első hét sikerei

 2010.02.10. 11:40

 Hú igyekszem sűrűbben írni a bejegyzéseket, de sajnos kevés időm van rá. Egy hét leteltével büszkélkedhetek. Igaz mérlegre nem áltam, de biztosan fogytam. Könnyebbnem érzem magamat. Igaz a tornázásba még bele kell szoknom, de jó úton haladok. 

A héten egyszer tornáztam csak:(   Viszont minden mást betartottam. Nassolni sem nassoltam. Nagy segítséget nyújtott, hogy a boltban rátaláltam egy kukoricás abonettre ami klasszisokkal finomabb társainál és  csak 22kcal-t tartalmaz. Így szinte minden vacsorára ezt fogyasztom. 

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyokmertmuszaj.blog.hu/api/trackback/id/tr251745153

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása