Első nap

 2010.02.04. 10:57
 A napokban olvastam, egy nőről, aki 130 kilós volt és a egy újságban olvasta, hogy egy elunyt férfi családjának többlet költséget számoltak fel a hamvasztásért mert túlsúlyos volt és ez ösztönözte a fogyókúrára. Nos engem ez a 130 kilós nő ösztönöz. Mivel én is 130 kiló vagyok és ha már neki sikerült nekem miért ne sikerülhetne?
 
 
 
Fogyókúrámat vegetáriánus alapokra építem amire fokozatosan állok át.
 
  • Sok zöldséget és gyümölcsöt eszek.
  • Nagyon kevés tésztát, kenyeret süteményeket pedig minimálisat fogyasztok.
  • Tojást, tejterméket, halat, és kevés csirkét eszek.
  • Este 18:00 után nem eszek
  • Jelenleg kávéfüggő vagyok de mivel csak nemkevés cukorral iszom ezért inkább lemondok róla. Helyette cukor mentes zöldteát iszom.
  • Szénsavmentes vizet és gyógyteákat fogyasztok. 
  • Hetente 5-7 alkalommal 30-50 percet tornázok, persze nem intenzíven, mert 130 kilósan igen megterhelő  

 


Reggelim:

Ma elég sok dolgom volt ezért nem reggeliztem, bár tudom, hogy fontos a renszeresség is.A kávéról való leszokás nem is megy olyan könnyen. Ma még ittam egy jó kis tejeskávét.

Ebédem: zöldségleves + főtt tojás

Uzsonna: alma, banán

vacsora: saláta

Címkék: életmód fogyókúra fogyi

A bejegyzés trackback címe:

https://lefogyokmertmuszaj.blog.hu/api/trackback/id/tr361728758

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

leonia 2010.02.06. 22:30:25

Szia!

Gratulálok az elhatározásodhoz! Szerintem megtetted a legfontosabb lépést.
Én is nagyon hasonló cipőben járok, mint te, és én is blogot vezetek az életmódváltásomról. Ha van kedved, nézz be hozzám: www.leoniablog.blogspot.com

gunilla 2010.03.09. 19:21:21

Szia!
Én csupán 6 kg-tól szeretnék ismét megszabadulni, de a fogyás az fogyás, akármennyiről is legyen szó.
A blogomban még nem írtam le, ami nekem bevált, de nagyvonalakban leírom most neked: 1. Napi 5ször egyél,(3 óránként) kb egy maréknyi kaját, és ha fogyni szeretnél, a reggelit sose felejtsd el! Szerintem a legjobb, ha aszalt gyümis zabpelyhes műzlit eszel sovány natúr joghurttal. Este fehérje. Amugy zöldség ezerrel!!! Sok ember nem is gondolja, h milyen kevés kcal van a zöldségekben, és milyen sok az egyéb kajákban...
2. A torna fontos, mert formál, de úgy igazán nem fogyaszt, építs be napi egy óra kardiót is, és mondjuk heti 3szor erősíts! (Kezdetben a tempós sétát ajánlanám neked, hallgass jó zenét, úgy könyebb :)) Ha mellette feltöltöd az L-karnitin raktáraidat, akkor még gyorsabban fog mennia fogyás.
3. Víz, zöld tea napi 3 liter!
4. Sajnos a fehér lisztet, cukrot, olajat sót, tésztát, péksütit, krumplit, nasit hosszú távon el kell felejteni.. Az elején nehéz, de később már ösztönösen nem eszel... :)
5. Mivel sok kg-t szeretnél leadni, szerintem nem árt, ha egy alapos belső méregtelenítésnek is nekiesel, sok teával rosttal. Egy tiszta emésztőrendszer sokkal hatékonyabb fogyást biztosít neked, nem beszélve arról, h a belekben felgyülemlett trutyi akár 10 kg-t is nyomhat... :S
Kár, hogy kicsi a hely, mert órákig tudnék ezekről beszélni... :) De kezdetnek bőven elég, ha ezere figyelsz! Sok sikert!

Kávéfüggő · http://www.kavefuggovagyok.dxn.hu 2011.04.28. 19:15:06

Igazán inspirálóak vagytok!
Kávéfüggőként azt tudom, hogy a napi 2-3 l víz/gyógynövény tea elengedhetetlen.

Ez itt a reklám helye, bocs. Én nem nagyon akartam fogyni, illetve nem foglalkoztam a súlyommal elfogadtam.Kb. 75 kg. Persze amikor ruhát kellett venni, azért nem esett jól, hogy nem nagyon találok:)
Viszont rámtalált egy olyan kávét, amitől fogytam!
süti beállítások módosítása